torsdag kväll

praktiken är slut. blev faktiskt halvt depp, kommer saknar kossorna! vill veta hur allt går ju, kommer terorrisera diana med sms om alla kor. stackars ko som fick kalvförlamning idag, hon kalva igår, en jätte söt svartvit bebiskooo. usch, blir helt nervös när jag tänker på en kalvning, lite yr i huvudet. idag fick jag vaccinera kalvarna, dom var snälla. dock höll diana och eva fast dom så jag inte skulle missa ..heh. skulle vilja berätta så himla mycket, är helt uppslukad av information! så himla intressant, och kul har den här veckan varit! och idag var det så himla kul att mjölka, kul var det! dom andra två gångerna har jag känt mig lite osäker hela tiden, men idag gick det bra. fick skrika efter diana två gånger kanske. bara. och korna var snälla idag, nån spark bara men inte som igår då dom var crazy tycker jag.

facebook ligger nere, bäst att sova. falkenberg imorrn till ..hela helgen! snacka om att jag kommer vara trött på måndag, är ju redan helt slut nu. gått upp fem alla dagar förutom idag. imorrn kan jag nog sova till halv nio ..sjukt!  nae oh mycket prat, var tvungen att skriva av mig. men vill skriva massa, men så himla ointressant för er ko-ointresserade. men oh, saknar mina favoritkossor redan! och alla kalvisar! wiiwwwä. hann inte ta några kort idag heller, men louise har ju några iaf :( 

OH, shhhhhhhhhh! godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0