The Cinematic Orchestra & Patrick Watson.

jag är så TRÖTT. hela tiden är jag trött. jag måste säga att jag är trött. och jag orkar inte bry mig om alla tycker att jag är tråkig för att jag är så himla trött. för vad ska jag göra? det finns ingenting i mitt liv jag vill ta bort, kan ta bort. så jag får helt enkelt förbli trött.

min stukade fotis är trött efter att ha jobbat haltandes i åtta timmar i stallet. fattar faktiskt inte att jag kunde härda ut, har haft så otroligt ont hela dagen. cred till mig?

men hallå, vad vill ni ha? vad vill ni höra? vad vill ni att jag ska göra? (lite rim såhär på lördagskvällen, rått!).
ikväll kan jag inte tänka, vill inte tänka. sitter med hög avkopplande musik för att dämpa dunket i min fot.

här får ni nått! och det är helt sjukt bra. släck lampan och höj volymen.  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0