into the wild.

oh jag har så mycket musik att lägga ut. till er, världen. men nu måste jag försöka sova. men först ska jag kolla på ett as bra program på animal planet. det är min favorit kanal om nån undra. jämt bra program och till och med reklamen är intressant! sjukt. enda stället som det händer på. men får lite panik när jag kollar på den där kanalen. det finns så mycket vackert i världen. folk pratar om att världen är så ful. men det är den ju inte. kolla bara på animal planet (förutom animal cops och det då). fyfan vilken tråkig text. skriver bara för att skriva. vill få ur mig så mycket. iallafall så vill jag vara där. in the wild. oh into the wild kom jag att tänka på.



Christopher McCandless: No, man. Alaska, Alaska. I'm gonna be all the way out there, all the way fucking out there. Just on my own. You know, no fucking watch, no map, no axe, no nothing. No nothing. Just be out there. Just be out there in it. You know, big mountains, rivers, sky, game. Just be out there in it, you know? In the wild.

en av dom bästa filmerna som finns. totally.


Kommentarer
Postat av: celia.

haha hur fan ska jag veta vem det var? .. det var en man.. med en fågel.

2010-09-16 @ 17:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0