hhheheeeehhhhhhhh, snart sommarlov.

sitter och bloggar under mordhot från tilda och emma. har ringt runt efter min pappa överallt ..helt trög är han. jag blir helt galen på alla tröga människor! mamma är påväg hem från strömsholm med robban nu, han är nu konstaterat ett headshaking-fall. och han ska få spiraler i huvudet om några veckor, good for him!

nu tänker jag åka hem, har ingenting att jobba med i skolan. åka ut till stallet och tömköra min ponnyskruttisisisi hihi. ska plugga lite om jag hinner innan jag åker till calle och kollar på grey'a anatomy. campus och kemi laborationer imorrn förmiddag och massa jobb i skolan på eftermiddagen.




Kommentarer
Postat av: Pappa

Jag är inte trög.

2010-05-29 @ 07:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0