hästinlägg. ju.

orkar. inte. uppdatera. egentligen. 

blir lite lätt slutkörd den här helgen känner jag. daniel var sjuk igår, så fick rida för cattis från åby istället. det gick braaaaa. for runt överallt hela dagen.. död.idag har det varit en sjukt lång dag också ..åkte hemifrån vid halv åtta och kom hem halv åtta. hela stället låg ju typ under vatten ..nä men det var tur att man hade gummistövlar med sig iallafall. brilliant var spänd och gick inte alls fram till handen i LB:n men red på 61,2% och kom på delad sjunde placering. i LA:n kändes hon mycket bättre men hade massa missar i momenten liksom. blev 55% och hamna kanske fyra från botten, hähä. men det var ju LA debut för både mig och brilliant, så jag är nöjd!

imorrn ska jag jobba 8-17 ..snacka om att jag kommer vara ännu mer död imorrn kväll.

har ju inga bilder från idag, så lägger upp en ful bild från i sommras när jennifer tvinga mig rida hästen och jag ..verkligen ogilla henne. kan ju glädjas åt att hon är finare nuuuu.





blablablabla nu ska jag babbla lite med calle i telefon sen ska jag sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0