tvåtusentioförhelvete

JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR!
..för att jag längtar så mycket till sommaren. därför tänker jag plåga er med en osammanhängande text för att jag måste skriva av mig.

mina ögon typ går i kors när jag tänker på hur bra den här sommaren ska bli. och inte sådär som man säger inför varje sommar och så blir det ändå inte bra. utan den här sommaren ska bli ..så..jävla..bäst. punkt. peace and love med dom bästa jävla människorna i mitt liv. hoppas såklart på sjukt bra väder. sol, bra musik, shorts, hatt, alkohol, fina människor (helst göteborgare med gitarr). svensk jävla sommar. helvete, får ont i magen på ett bra sätt när jag tänker på det.

sen direkt efter bär det antagligen av till kroatien i ca tio dagar. ligga på stranden nere i selce på dagen eller gå på "stan" i crikvenica. åka ner till selce på kvällen och sitta på tiffany's vid hamnen och äta friterade calamares eller cevapcici med aivar. åka hem till bribir igen, sitta på baksidan och spela kort och dricka något gott samtidigt som man hör granntanten sitta och nynna på något halvt ohörbart ..(fast jag kan faktiskt snappa upp ett ord här och där ibland). kroatisk jävla sommar. helvete, får ont i magen på ett bra sätt när jag tänker på det.

sen hem och ha det så jävla SKÖNT. sitta på trädgårn, babyl, världens ..you name it, med bra människor och bara ha det så jävla trevligt. ska fan tävla cykelåkning med celia också, påväg hem från stan. vi brukar ju kolla på varandra sådär, när vi cyklar. och då vet vi båda att vi kommer cykla det snabbaste vi kan. fast det är ju inte ens jobbigt, på en sommarnatt sådär ..helt sjukt. åka på träningsläger hos jennifer med bästa jossan & co. fint väder, bada och bara vaaaa. FÅR ONT I MAGEN NÄR JAG TÄNKER PÅ DET, OKEJ!!!!






bästa pojkvän som fixade låt nr. 1 till min ipod. jag hittade den inte att ladda ner nånstans?

punkt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du missa ju kanske det viktigaste av allt linnsidooo.. GUMMISTÖVLAR!!!!

2010-03-16 @ 08:04:13
URL: http://josefinearnoldt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0