thoughts.

oj, glömde bort att jag hade en bloggis for a while.  what to do, what to say? vi har fokusvecka, och jag har inte så mycket fokus på att göra klart mina hundra grejer jag har att göra. tyckte att jag förtjänade en liten paus nu iallafall. förresten så ser det ut som att min lärare ska börja tjuta när som helst. det är jätte jobbigt. tror hon har lite emotional breakdown nu förtiden, hon ser så ledsen ut. men vad gör man? hhhh..

idag är det nästan vår ute, så mycket har jag att säga om livet. jag är så jävla wild and crazy just nu. inom mig, känner för att göra något sjukt spontant. typ dra, till london. celia skrev att hon känner sig hemma i usa. jag känner mig hemma i london och i kroatien. på dom två ställena skulle jag vilja bo. skulle bara vilja dra till kroatien nu. upp till bribir, sitta på baksidan av ivans hus och läsa en bok i solen. åka ner till selce och svalka sig i havet ..ligga på stranden (som inte är en sandstrand utan en ..stenstrand(?)) och sola och ohhhhhhhhh. sen efter nåra veckor där kan jag åka till london, känna storstadens puls liksom. sitta på friend at hand, dricka den där mörka ölen som pappa jämt dricker samtidigt som någon tottenham match är på tv. man blir helt överlycklig när tottenham gör mål och blir helt vansinnig när alla andra blir vansinniga, även fast man inte vet vad man blir arg över. hhhhhhhhhh..

just nu sitter jag och lyssnar på shout out louds nya album och längtar till sommaren. peace and love. jag, mina närmsta vänner, bra musik, lite alkohol, sol förhoppningsvis, korta slitna jeansshorts, solglasögon, hatt! en hatt tänker jag köpa, en jävla stråhatt typ. så jävla somrigt, sjukt.

jobbbbbbbbigt inlägg. NU ska jag plugga!

Kommentarer
Postat av: emma

en stråhatt köp en stråhatt och en blå overall :) oså ett halmstrå i munnen :D

2010-03-02 @ 14:24:57
URL: http://emmaschwartz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0