text.

inatt har jag sovit i ca en timme sammanlagt. vaknade självklart upp och mådde skit. hatar min magkatarr, vill bara ta min bazooka som jag har under sängen och skjuta ihjäl den. såja. tur att man var hos en snäll och gullig människa som ger en allt man behöver när man mår dåligt.

jag sa till louise häromdagen att jag fan ska göra en lista på alla sjukdomar hon har enligt sig själv. louise är en riktig hypokondriker, fast jag förstår henne eftersom hon är sjuk rätt ofta. här är några sjukdomar/tillstånd hon har haft under det senaste året..

hjärnhinneinflammation
hjärthinneinflammation
inflammation i alla delar av kroppen tror jag.
kristallsjukan
ADHD
cancer
dyslexi

okej, sökte på hjärthinneinflammation ..det finns inte ens nått som heter det louise :( tyvärr. trodde faktiskt att det fanns. okej, annars skulle du faktiskt kunna ha allting annat ..förutom möjligtvis cancer då. hjärnhinneinflammation måste jag säga stämmer rätt bra in på dina symptom. och mina med för den delen, tillsammans med våran magkatarr.

okej, nu börjar jag prata om mig och louise i vi-form. tror jag rundar av här.


Kommentarer
Postat av: Louise

hahaha.. "inflammation i alla delar av kroppen tror jag." det tror jag med, haha.

2010-03-06 @ 17:59:57
URL: http://souhai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0