mando diao.

GLOOOORIAAA!!!

idag är det en solig dag. väcktes klockan sju av mamma för att vi skulle sjunga för kalle. okej, då var det inte en solig dag ..ville lägga mig ner och dö då :) sen somna jag om. sen skällde mamma på mig lite, bara för att liksom. varit i stallet och tagit världens skönaste ridtur på min turboponny med marie och verner. bus var det.

igår blev det öl förtäring på babyl. hade det mycket trevligt, en bra kväll helt enkelt. och jag var SÅ jävla duktig som inte följde med ut, utan befann mig hemma klockan två istället. fast jag var.ju.rätt.sugen.hhhh..
louise ..vet jag inte vart hon befinner sig. klockan är två och jag har inte hört ett knyst, börjar bli lite smått orolig.

nu vaknas det mat och tårta med släkt. dusch först kanske? eh aa.


work it work it. ingen dagens outfit här inte.


Kommentarer
Postat av: Louise

I'M ALIVE... hehe.. bara pank på mobilen..

2010-03-07 @ 16:56:46
URL: http://souhai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0