hur jag träffade din mamma.

"Du ba försvann utan att säga till mig ..vart tog du vägen linn? vart tog du vägen ..du är så himla snygg.. som en ängel utan vingar ..på jyggen" - louise

inte så ofta man får så fina sms. :')

skulle kunna döda för typ 2 kg godis eller 5 kg lantchips ..eller både och. mamma säger att jag ska äta en frukt ..FRUKT? som om det kan stilla mitt sockerbehövande ..naaae. det enda som hjälper är godis, chips eller sex. vilket jag inte kan få nått av just ikväll. hhhhhhhhhh..

ska nog gå och lägga mig snart. jag har nog nån sjukdom ..har somnat typ nio varje kväll den här veckan, förutom igår när jag var tvungen att tvinga upp mina ögon för grey's anatomy.

OH HERREGUD! HAR TVÅ OSEDDA HOW I MET YOUR MOTHER AVSNITT. MY GOD.
NATTI!


Kommentarer
Postat av: Louise

men du är ju en ängel.. utan vingar.. på jyggen.

2010-03-25 @ 22:44:41
URL: http://souhai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0