en pomme! ska jag äta nu.

assååååååååååå.. idag har det varit en ganska bra dag, fått massa skolarbete gjort! ska göra en liten grej i helgen bara sen så känns det ganska bra! men det lär väl ändra på sig snabbt igen.

okej, sommar. hade lite små panik eftersom familjen självklart planerade att åka till kroatien samtidigt som jag antagligen och förhoppningsvis befinner mig i borlänge på p&l. not so good tyckte jag. men nu ska mamma kolla om det går flyg på fredagen typ, så får jag komma hem på torsdagen. känner väl ändå att jag inte kommer klara av festival livet sex dagar i rad. det skulle vara perfa. sen så var jag ju rätt pepp på falsterbo, men det visades ju vara i början av juli också. måste allting vara i juli? kommer ju ha as kul juni/halva juli och sen sitta och glo in i en vägg. heh typ. nä men typ, eftersom jag inte kommer ha några pengar kvar?

intressant att läsa, hähääääää.

skor, bikini.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0