bästa kunskapskolan..

http://josefinearnoldt.devote.se/blogs/4201740/jag-saknar-jaevla-kunskap.htm

josse beskrev det så bra bara. oh.



och så bara för att ..för att. underbart.

inatt ska jag fan sova minst tio timmar MINST! och det betyder att jag måste gå och lägga mig snart ..ska bara äta först. hähä!

imorrn ska bästa klassen träna för daniel svensson på hageby. ska ta med mig brilliant och rida lite markarbete ..perfa inför lördag ju! för då ska vi iväg till väderstad och tävla lite. eller mycket. lagom. debutera LA ..har inga större förhoppningar, men hon var finfin igår när jag träna för jennifer och red igenom programet för första gången! den här helgen kommer det bli massa häst texter här säkert.. be prepared.

hhhhhh.. natti snart. vill inte sova själv, eller jo ..ganska skönt. men ändå inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0