it's like i'm a part of something real.

nu ska jag vara en sån där puttinuttig bloggare och skriva hur äckel bra min pojkvän är, fin är han. bra. bäst. och så måste jag prisa mig själv för att jag är så himla BRA som har tagit körkort. oh my, trodde aldrig att det skulle gå, men det gjorde det. har varit grym hela helgen, speciellt igår och idag när jag körde mitsubishi pickupen i stan. liten cool tjej med stor bil.

nog om det. fyfan här kommer det åt helvete bra musik.



paolo kan ju bara gå och ..dö nånstans. nae, men jag hoppas att han vet hur jävla underbar han är. annars så ska jag tala om det för honom nångång, i promise.


Kommentarer
Postat av: jonna

Då är jag nästan lika cool som dig Linn, eftersom jag känner dig. Eller funkar det så?

2010-07-27 @ 23:18:35
URL: http://jonnaandersson.webblogg.se/
Postat av: celia.

nutini är bäst. men gud, den lilla gubben i bakgrunden är ju helt underbar :') så himla mysig.

2010-07-29 @ 18:44:50
URL: http://celiac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0