where the wild things are.

måste bara säga att mitt fucking ansikte är helt konstigt. jag typ river mig ..i sömnen? jag har ju knappt några naglar ens? jag ser ut som ett jävla offer. och jag har fått utslag av nånting. och min mamma bara säga: det är för att du är förkyld blablabla, det syns knappt. och idag när jag gick upp ur sängen och pappa såg mig så blev han helt förskräckt. av mitt ansikte alltså. ska inte visa mig för omvärlden tills det har gått över :(

IGÅR! jag och celia såg på the wild things are. hhhhhhh.. asså. jag grät redan när det hade gått fem minuter av filmen. det är en sån film som man nästan vill sluta se på efter tio minuter för att man mår psykiskt dåligt. fast sen så sitter man som i trans resten av filmen. fyfan. den är så jävla sevärd. och jag vill ha dom där, som mina vänner också. och jag hoppas att det blev bra sen, när han åkte därifrån :'( ohhhhhhh.

jag ville inte sova såhär länge egentligen, det var säkert nån som tvinga mig i sömnen. mår verkligen psykiskt dåligt av att sova bort halva dagen.


Kommentarer
Postat av: emma

oh heter den inte typ, vildingarnas land elle rnågot? haha, jag trodde det var en barnfilm... men, kanske inte:)

2010-02-26 @ 10:40:06
URL: http://emmaschwartz.blogg.se/
Postat av: linn

joo :) NEEE!

2010-02-26 @ 12:48:06
URL: http://ericsonlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0