halv elva. nästan.

DET DU INTE VISSTE OM MIG, LINN ERICSON JUST NU ÄR..

att jag vill - köpa mig en peace and love-hatt. en hatt alltså, som man kan ha på sommaren. som jag tänker ha på peace and love om det är soligt. punkt.
att jag har - en katt i min ficka. seriöst.
att min senaste kyss - inträffade för ungefär en vecka sen.
att jag lyssnar mycket på - otroligt bra musik, det är det ända jag lyssnar på!
att jag funderar på - oviktiga ting. funderar på ting. vad är ting?
att jag pratar – för mycket.
att jag inte gillar – folk som bah: wäwääwä. aaaaa JUSTE!!
att min första riktiga kyss – påtvingad. simon whass, do you remember? hehehehe. vet inte ens om den kan räknas. den andra var annars rätt hyfsad!
att jag avskyr när folk snackar - punkt. aa jag hatar när folk snackar.     ..nää.
att kärlek är - bra när det är bra och dåligt när det är dåligt. RIGHT? RIIIIGHT?
att jag gillar – killar. hihi. nä, kille. gillar jag.
att jag alltid kommer att – vara jävligt konstig. PRECIS SOM MINA BESTE VENNER!
att jag blir förälskad i - vadå? just nu? A GUY MAYBE! I DUNNO!!
att sist jag grät var – nyss, när louise berättade historian om sin sista snus som var helt rädd och exposed :(
att min mobiltelefon är - här?
att när jag vaknar på morgonen – vill jag kapa av mig båda benen så jag har en anledning till att inte kunna GÅ till skolan. hehehe get it?
att innan jag går och lägger mig – ikväll, så ska jag tänka lite på dig kanske hihi.
att idag har jag – baxxxat!
att jag just nu tänker på - att skriva klart den här jävla fitt listan. och frågar mig själv varför jag ens skrev den?
att i kväll ska jag – vadå ikväll, det är ju fan natt snart. :( sova.
att i morgon kommer jag – gå i skolan kanske? shit..
att jag hoppas – på att inte mona sahlin blir statsminister.
att jag verkligen vill - att inte mona sahlin ska bli statsminister.


natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0