torsdag.

idag somnade jag verkligen på kemilektionen. förstår inte vart denna trötthet kommer ifrån, känns som att det enda jag gör är att sova ..typ. nae okej, där ljög jag. åt tre köttbullar (resten råkade jag kasta runt i hela matsalen) och sen gick jag ner på stan en sväng med madde och tilda. hittade ett par jeansskjorts och ett linne/en tunika på rea för 50 kr på monki. hohoho fyndar gör jag. och känner mig duktig som har börjat köpa lite sommarkläder redan nu, innan allt tar slut och jag inte har pengar. DUTTI TJEJ. fan vad seriöst inlägg. ska skriva nått helt sjukt sen bara för det :(



nu ska jag åka och träna.

Kommentarer
Postat av: c.

så HIMLA rolig tjej som tappade nästan ALLA köttbollar :D:D den här bloggen ska jag rekomendera till ALLA mina vänner, helt klart! KRAM.

2010-02-18 @ 21:40:44
URL: http://celiac.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0