mat snart.

HAHAAAAAAAAAAAAA blir så tröööööööööött. vi får inget gjort, vi bara sitter. och vi bryr oss inte. vad är det här. jag bryr mig inte längre? det är fan läskigt.

ska träna sen, brilliant var duktig igår. dutti hest. ikväll ska jag till babyl med louise, calle och david. LOUISE, som jag har saknat. ojdå, där kom det. saknar celis också, och henne får jag träffa på lördag. bra skit det där, att jag säger att jag saknar folk och så. eller aa, två pers. kanske tre, men det skriver jag inte här hihi. efter helgen saknar jag ingen mer iallafall.

IALLFALLL.. så ska jag bara ta nån öl ikväll, inte några, inte många. nae precis, för jag ska upp och jobba på lördag. och söndag. cashflow. 8-17 HA!

så jävla konstigt inlägg, not goooood. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0