drar mitt feta arsle ur vagnen.

loiiiiiiiiiiis loooooooiiiiiiiis. louise alltså. fast vi brukar kalla henne för loooois ibland, bara för att jonna stavar fel till hennes namn jämt :') henne har jag saknat lite, blev nästan lite tårögd när hon skrev att jag är den bästa fittan hon har träffat. aw, gullis. nu ska jag iallafall in till stan och träffa denna looois. det blir babyl, eftersom simon tjatar HÄHÄ! och sen antagligen vidare till cromwell. soft. har lovat mig själv att ta sista bussen och sova hemma ikväll. får se..

NÄ NU, måste jag göra nånting åt mitt liv!

Kommentarer
Postat av: Louise

haha, känlosamt :')



men linn tog du sista bussen hem, gjorde du det va?

2010-02-14 @ 14:47:03
URL: http://souhai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0