tanzania

vilka är ni egentligen som läser min blogg? hela 12 läsare varje dag ..show yourself!
har suttit i ungefär en timme och läst om volontärresor. det är verkligen verkligen något jag vill göra, jag vill ju se världen ..perfekt! oh, jag vill jag vill jag vill! åka till afrika och jobba i ett reservat, få se djuren på nära håll. eller en resa där man reser runt och är på olika ställen varje vecka, få se allting. gah.

jag hatar flugor!!!!!!  (okej, nu tänker ni .."hur i helvete ska hon klara av sju veckor i venzuelas djungler eller tanzanias reservat?" ..men det är inte samma sak, för flugor ute i vildmarken, fine. det är där dom ska vara. men EN slö fluga i mitt rum mitt i natten som landar i ansiktet på en varje kvart ..inte ok.) och nu blev texten helt fel eftersom jag skrev allt inom parantes heh. skitsamma. jag har vaknat varje kvart hela natten iallafall.

nog pratat, idag är det en kings of leon dag. kolla ut bara, det bara är det! och nu ska jag till tosca, rida en kort sväng bara. sen vidare till nfk, rida janne, rida brilliant, bada brilliant tills imorrn för då äre vrrrrmvrrrm vrrrrrm (trumvirvlar) ..tävling! wohoo ..heh. får väl se. om det blir woho. hoppas!




Kings Of Leon – Arizona

Kommentarer
Postat av: Louise

jag läser aldrig din blogg, ville bara säga de. inte jag som är dina 15 läsare på olika datorer.



för psyk?

2010-08-20 @ 21:06:37
URL: http://souhai.blogg.se/
Postat av: celia.

DU FÅR INTE ÅKA TILL NÅGOT JÄVLA RESERVAT :S:S:S:S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0