twice i turn my back on you. i fell flat on my face, but didn't loose.

nu har jag suttit här i en timme och inte vetat vad jag ska lägga upp. vill hitta nått nytt, som jag inte har lagt upp förut. vill hitta nått nyyyytt. och jag menar inte ny musik, utan jag vill upptäcka en wow-live-video på vårat favoritställe youtube.

och det gjorde jag precis. med josé gonzáles. fattar inte hur jag kan ha missat att han har gjort take away shows för lablogotheque.


grymt.

och nu hittade jag hur mycket äckligt sjukt bra musik som helst. får ont i hjärtat, fattar ni? hoppas det.
josés flickvän yukimi nagano (är dom fortfarande tillsammans?) har tydligen ett band och dom har gjort en grym låt.
här är en black room session version av den, äckligt bra. bättre än den på skivan, men vet inte.. den är också äckligt bra. kan inte bestämma mig, bryr mig inte. lyssna bara och ah.


hur grymt var inte det där då? tell me.

kan man älska musik så mycket att man nästan mår dåligt utav det? på ett bra sätt. eller nått.

har aldrig varit nöjdare.

Kommentarer
Postat av: Louise

skriv nåt dåååååå! vet att du vill uppdatera 20 ggr om dan, men du vill inte verka för mycket, men nu är det väl dags för ett nytt inlägg? eller.. hehe.

2010-08-18 @ 13:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0