torsdag men det känns som måndag.

skrev massa onödig text, tog bort den igen. nu spöregnar det. är det meningen att jag ska ut och rida i det här vädret? det är väl det. agerade bonde i leran igår kväll med min pappa, körde in massa halm. bara så ni vet. att jag är ganska bondig av mig, tycker om att vara lite bondig ibland. bara så ni vet.

fick sitta bredvid en utvecklingsstörd gubbe på bussen idag, hela vägen från stan till hem. han som sitter och pratar med sig själv och petar i näsan. i hela tjugo minuter satt jag inträngd mellan honom och fönstret. jag lovar att jag minska mitt midjemått på flera centimeter när jag tryckte mig intill fönstret och försökte se så oberörd ut som möjligt. sen påminde jag mig om att jag är ju typ vuxen nu, så när min hållplats kom så sa jag ursäkta (som till en vanlig människa) ..och han flyttade ju på sig. det var nog det jag oroade mig mest för, att han inte skulle låta mig gå. att jag skulle få sitta där hela livet typ, instängd. brrr usch.

nu tycker ni väl att jag är så himla hemsk som sitter och skriver sånt här. so what.

musiktips.
Miike Snow – Sans Soleil
Miike Snow – Burial

bara för att jag minns p&l idag. det var så himla bra. eller hur? så himla himla himlans bra, utan att använda några svärord.


Kommentarer
Postat av: louise

hahah nej du är så jävla du att skriva så. SÅ ska det va, för fän!

2010-08-26 @ 17:53:03
URL: http://souhai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0