tenniscoats

mitt innehavande av körkort har gjort att jag har fått ett maniskt beteende när det gäller att göra skivor till bilen. vill ha alla bra låtar tillgängliga, på en skiva. får nog skaffa en sån där som man kopplar in ipoden i, men det kommer nog resultera i att jag kör av vägen när jag ska bläddra efter den perfekta låten.

förresten (stavade om det där ordet hundra gånger för att hitta det mest rätta, med ett eller två r ..så nu har det ingen betydelse längre, ordet alltså) så funderar jag om jag verkligen borde ha körkort. igår sa celia åt mig snällt "jag tror inte vägen går här.." när jag körde upp på nån parkeringsgrej istället för att följa vägen.

musiktips.



kan inte sluta älska den här. jag vill veta varför ni inte gör det, om ni inte gör det. varför?
älskar gitarren hela tiden.
punkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0