oj en bloggis.

kom på att jag hade en blogg.

update: läste mitt senaste inlägg och höll på att SPY. dels för att jag inte kan äta det där jävla nacho macho målet en endaste jävla gång till för att jag blev så äckelmätt den där gången. andra anledningen var att jag tydligen var ute förra helgen också? och redan då var jag pank. gissa vem som gick ut den här helgen också? hhh.. en skaplig förkylning på det också.

helt slut efter förra veckan, skönt att ta igen sig lite den här veckan. fast oj snart äre ju helg.. mamma tävlar i söderköping lördag och jag på vikbolandet söndag. och sen äre praktik hos micke hovslagare nästa vecka.

celis är hemma, det är bra.
saknar calle, det är inte bra.
nu ska jag se slutet på fight club, den är bra.

tja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0