ett macho ..nacho.. chicken ..mål ...tack!

okej, fan. hade verkligen inte råd att gå ut igår, men ändå gjorde jag det? skyller på att jag faktiskt får dubbel lön om två veckor. måste samla ihop mina sista ören till dricka till nästa helg då det är födelsedagsfest för madde och connie. kommer få slita i veckan, praktik hos jennifer. åker dit på söndag kväll, kommer hem tisdag kväll och sover hemma till onsdag. sen kommer jag väl hem på fredag igen ..och så jobba på lördag. men veckan efter ska jag ta igen massa i skolan, ska bli så himla skööööönt. och veckan efter det praktik hos micke stafstedt och få min tappsko-kompetens gjord. onödig jävla text, orkar inte bry miggggg. bio med josse ikväll, sen tillbringas natten med calle ..kommer ju inte träffa honom på en vecka antagligen :( h.h.h...hhhh..

nu måste jag byta om från stallkläder till myskläder ..krypa ner i sängen med how i met your mother och jordnötsringar. sen ska jag äta max! HERREGUD, sen vi åt det igår på våran lilla roadtrip är jag helt fast i den där jävla macho nacho chicken hamburgaren! så sjukt jävla äckel god! mmmmhhhhh, fettttt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0