klockan är tjugotvå noll noll.

OKEJ, måste göra färdigt en grej i rapporten nu ..den ska ju vara färdig imorrn egentligen. men jag hinner verkligen verkligen inte färdigt med den, inte en chans. så skickar in den på söndag istället. om det påverkar mitt betyg det minsta ..jag lovar och SVÄR att jag hoppar av skolan. jävla skit. måste hinna kolla igenom fysik-redovisningen vi ska hålla imorrn innan jag däckar asså. fyfan. gick ändå helt okej idag med matten, kändes som att det var nånting jag fattade för en gångs skull. men nu ska vi göra jävla problemlösning-med-andragradsekvationer-med polynomer-blablabla-blabla.

wäwäwäwwä.a nsdjfashgrs stress på hög nivå!   ska bli så jävla trevligt imorrn!  SÅ DET SÅ! OCH JAG SKA MED FÖR EN GÅNGS SKULL!  JA!!!

HEJDÅ HEHEHEHEHAEF SDFJA DF :|


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0