tisdag kväll.

har verkligen haft världens jävla huvudvärk hela dagen. not fun!

läkaren idag då, jag var inne där i ungefär tre minuter. han kolla i min hals och sa bara: du ska opereras! skönt! med! en! läkare! som! äntligen! fattar! NÅTT!!!!!!  tack. så han skulle skicka remiss nånstans, så jag får åka upp direkt på operation utan att behöva göra massa jävla tester och träffa mer läkare. SKÖNT! så innan jul ska det vara gjort iallafall. tar sjukt lång tid innan jag får en tid iallafall. men nu ska jag fan bli frisk :D :D

hann till specialidrotten eftersom det gick så fort hos läkaren. red brilliant och det gick sjukt bra. var sjukt ROLIGT att rida idag. bra!

jag ska fan gå och lägga mig nu!




set me free, leave me be. i don't want to fall another moment into your gravity.


Kommentarer
Postat av: Al

Jättefin bild Linn :)

2009-09-18 @ 23:50:39
URL: http://savanni.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0