love until we bleed.

död som fan. jobbigaste dagen på länge. jag och hanna har ju sprungit runt och stressat som idioter nio timmar i sträck idag. not fun. sen ut till tosca direkt efter jobbet dårå. kom hem runt sju. jobbigt att hålla igång i tolv timmar utan att sitta mer än en halvtimme sammanlagt på hela dagen.

är sjukt trött, sjuk, sur, ledsen, arg ..you name it!  leave me alone tonight liksom.
kommer nog inte vara att leka med imorrn heller. vill lägga mig ner på golvet och tjuta och sura just nu. gah. coldplay hjälper lite. bästa.

ska lägga in lite ny musik i min älskade ipod, sen ska jag knapra ipren och klunka cocilliana så jag kan sova gott. behöver sömn. borde plugga. kan inte plugga. orkar inte plugga. fan.

GAH!!!!!!!!!!

godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0