tisdagtisdagtisdagtisdag.

jag klarade det. i did.

sitter och lyssnar på ljudet från speedwayen och följer liveuppdateringarna på datorn. kom igen dåååååå vargarnaaaaaaaaaaa. hade velat vara där, men jag red istället ..ångrar mig lite faktiskt :(  OM dom vinner, så ska jag fan i mig ta med min familj upp, eller ner eller vart fan det är ..till gisslaved eller vad det heter och se imorrn! fyyyyyfan.

BRYTER IHOP PÅ SPOTIFY ..antingen är det det, eller msn som slutar svara. sjdfahdbfgasdf. AH! arg tjej.

förresten så skickade jag in min lämplighetsansökan till lumpen förut. louise flippade ur hahaha! "HUR ska du kunna klara dig där!?" "du kommer ju göra illa dig!!"  hon är så gullig hon, som bryr sig. dock tror hon inte att jag kan ta bussen från stan och hem utan att göra illa mig :D haha.

nä, nu måste jag fortsätta kolla på house!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0