onsdag kväll.

funderar alldeles för mycket. ingen kan tänka lika mycket som jag.

förut kom jag på hur jag stog och rabbla upp för pappa om att jag inte kommer klara fysik b och matte d och fick typ en panikångest attack för att jag kände hur stressen bara bubblade upp även fast det är ett år kvar. hehe. går runt och tänker på vad jag ska köpa i london och vad jag måste köpa innan jag åker dit och waaah. får panik över småsaker. jag måste jämt planera allting ut i minsta detalj och mår psykiskt dåligt av att jag går runt och tänker på det hela tiden! igår t.ex. kunde jag inte somna för att jag tänkte på hur många minuter jag behövde extra på morgonen efter om jag skulle äta ägg till frukost också. helt sjukt.

nu ska jag iallafall fortsätta kolla på grey's anatomy och sen seinfeld. bästa seinfeld.
imorrn blir det en stressig dag, men jag har redan spelat upp den i huvudet hela dagen ..så jag klarar nog av den.

GODNATT!


Kommentarer
Postat av: Madde

Lilla gumman du måste coola ner dig lite!!

2009-09-23 @ 22:56:04
URL: http://madeleineswartling.blogg.se/
Postat av: emma

haha, ingen kan tänka som linn :) och planera. hahahha!! :D

2009-09-24 @ 16:26:12
URL: http://emmaschwartz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0