onsdag!

ja guuuuud ja. idag vet jag inte vad jag ska skriva här. idag har det varit en sån där sad day.  har typ inte umgåtts nånting med louise och emma eftersom vi hade projekt hela dagen och vi är ju inte i samma grupper. fick reda på betygen för den där jävla rapporten ..not good. tror inte att det var så många som var nöjda över betygen? kanske borde lärarna börja tänka över sig själva lite? mmmmmmm jaaaaaa jooooo.

jävla grey's anatomy, snart får jag nog vattenbrist av allt gråtande. GEORGE KAN FAN INTE VARA DÖD!!!! herregud. glass har jag ätit också, jätte mycket. måste släppa dusch och sova efter grey's. aaaaaaa.

godnatt.
kommer inte orka gå till skolan imorrn. but i have to.


Kommentarer
Postat av: emma

jag fick ig:|

2009-10-01 @ 12:09:53
URL: http://emmaschwartz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0