okejokejokej, fredag it is!

BORDE GÖRA NÅGONTING ÅT MITT LIV!!!!!!! ..eller asså. just nu bara. jag har bråttom och jag sitter bara här? dåligt gjort av mig liksom.

colorado var duktig och hoppa idag hihi, fast han kunde ha varit duktigare. faktiskt. shame on me. och honom lite. fick as dåligt samvete för jag hann knappt borsta på tosca idag. mockade och gjorde mat i världens jävla fart. så skulle jag kratsa hovarna men hon trodde bara att hon skulle få godis och började göra massa konster haha :(  imorrn måste jag försöka få lite mer tid för'na.  så det så. imorrn blir det upp tidigt till åby med jossan. vi ska slava lite. nä, det ska vi inte. vi ska hejja. hejja hejja!

nu ska jag duscha, fixa mig, äta och sen pussas lite kanske. hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0