lördag.

OKEJ, JÄVLA BLOGG.SE. bara för mig som knappt nånting funkar eller!? värdelöst, snart byter jag ..om jag har ork. är trött och sur just nu bara. borde inte vara sur, jag är inte sur. egentligen. egentligen är jag inte det. sur. nae. men trött. aaa! kom hem typ för en timme sen från tävlingen. bella hoppa bara första klassen och sen var vi tvungna att stanna kvar för att äta skogslottens godaste hamburgare ..veckans höjdpunkt. typ. eh he. nu slår jag min mamma snart om hon inte äter upp sin jävla mat så vi kan åka till tosca också. sen ska jag hem ..duscha ..softa lite. sen blir det att åka in till stan, gå in i en lägenhet, lägga sig i en säng och kolla på fotbollsmatchen. skönt. soft. aa.

har ju lite lust att åka utomlands. ska ju till london om typ sju veckor, längtarrrrrr. älskar't!!!!!!!!
men i vinter så har jag lust att åka till typ..


vietnam,


kambodja,


eller varför inte en all inclusive resa till cypern?

Kommentarer
Postat av: Tilda

Åhhhh, vill också utomlands!! NUUU!!

OCH, jävla blogg.se är CP för mig med!!!!! HATAR DET!! >.<

2009-09-05 @ 15:52:01
URL: http://tildasofia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0