jobbig måndag.

fyfan, vem har uppfunnit att det ska vara lagligt att ha kemi på en måndag morgon? gick inget vidare för mig inte. har varit värsta humörs-vraket idag. fått ryck för ingenting, bara jag tänker på irriterande saker så vill jag bara skrika ..vilket jag gör. för jag är ju så himla spontan. he.

njuter av att komma hem och finna huset tomt ..mamma ringde och sa att hon tog min häst också. ska ägna stund till att fortsätta kolla på oc och äta glass. sen borde jag plugga innan jag tänker traska bort till johan och umgås lite. eller jag kanske borde plugga nu, sjukt avancerade saker ska jag plugga. för jag är en jävla NV NÖRD!!!!! fyfan ..jag saknar er 2H :(  wää. imorrn blir det lite tid med dom iallafall..

hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0