jävla onsdag.

fyfan, sjuk jäääävla dag asså. först matte ..geometri och skala i A kursen ..vi fatta ingenting och vi läser ju förfan C. sjukt jävla dåligt av oss. så vi bröt ihop. sen skulle vi plugga till provet. gick inget bra, jag pluggar typ inte. vet ju fan knappt vad jag skulle plugga på. så vi satt och total dampa, blir fan rädd för oss när jag tänker på det. stackars folket i skolan asså. det var helt jävla sjukt läskigt. sen skratta louise tio minuter i sträck typ ..då blev det fan läskigt.

provet gick typ ..sådär. hade lust och skratta och gråta på samma gång. såg ut som alla andra också hade lust med det. nu ska vi ha utvärdering ..jag går hem. måste fan vila innan jag åker ut till tosca, och sen åka till nfk och rida colorado.

LEDIG TORSDAG OCH FREDAG!!!!!! SOFT.

HEJDÅ! så jävla ointressant sak, jag vet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0