jävla måndag.

trött tjej. stressad tjej. kommer faila totalt på redovisningen imorrn. we're all doomed. sickt. och provet på onsdag. fail. fail. fail. FAIL! fick reda på mitt svenska betyg på min rapport ..fail! ASSÅ SVENSKA? shit man. äre meningen att man ska tänka på svenskan nu eller? äre det dom försöker uppmärksamma mig på genom att ge mig vg ...MINUS! :( måste tänka mer, typ läsa igenom grejjer jag skriver ..sjukt jobbigt. värt? kanske.

jobbig text. aa. ganska. rätt. s. å.

beställde ett par jeans och en halsduk förut. här:

 bästa cheap monday, ja. äger säkert fem par. kan inte ha några andra. nejjjjjj.



bra godnatt!


Kommentarer
Postat av: nina.

samma här. kan inte ha några andra än cheap monday! men bästa.

2009-09-26 @ 13:43:07
URL: http://njosefina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0