FUCKING TORSDAG!

måste börja röra på mig, har suttit här i en halvtimme halvt utslagen med ridkläder på mig.

gick så jävla bra att rida colorado idag, han verkligen flöt fram i traven och jag kunde sitta och rida ordentligen. han var så duktig, och jag med faktiskt. fast sen i höger galopp-arbetet så blev vi lite osams så då gick det inte lika bra längre. men 75% av lektionen gick han liksom ..klockrent! känns bra inför lördag.

NAE, nu måste jag röra på mig. om en timme ska jag bege mig in till stan för att möta upp louise ..känner att det bara kan gå på ett sätt idag. är på sjukt konstigt humör ..heh. sen vidare till resten av tjejerna ..och några nuttar också tror jag.

NÄ. NU MÅSTE JAG RÖRA PÅ MIG!!!!!!!!!!!!!
hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0