frrrrrredag.

emma och ebba klagar på att jag klagar för mycket i min blogg. och jag insåg att det enda jag gör är fan att klaga! men jag klagar faktiskt inte lika mycket i skolan längre, så antar att det har hamnat här istället!  
idag har jag iallafall inte någonting att klaga på förutom att jag har sån jävla träningsvärk i magen från igår ..men det är ju ioförsig BRA. för det är bara ett bevis på att jag red jävligt bra igår på bästa colorado.

dagen idag då.. var duktig och gick upp vid tio och åkte ut till tosca. behövde iallafall inte stressa ihjäl mig därute, har sånt jävla dåligt samvete för att jag verkligen inte har haft så mycket tid som jag skulle velat ha till tosca. sen hem och åt, hann chilla lite. åkte vidare till nfk och bada colorado och fixa lite. hoppträning sen, kändes som att den gav resultat och colorado vart helt slut stackarn. han var duktig.

har ätit så mycket mat så jag snart spricker, känner att jag inte kan sitta här. får fan panik ..är typ, arg eller nått?
imorrn iallafall, dressyr dm aa. åtvidaberg aa. colorado ska vara fin ponny!

godnatt.


Kommentarer
Postat av: emma

colorado ska vara fin ponny och linn ska rida jättejävlabra!!:) lycka till

2009-09-26 @ 17:17:30
URL: http://emmaschwartz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0