BORDE VARIT EN REGNIG DAG!

GGGGGGGGGGGAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jag har svåra aggressions-problem just nu. fyhelvete. våga knappt prata med nån i stallet förut, kände att det var bättre att hålla käften annars skulle jag skrikit ut allting jag ville säga. ingen bra idé inte.

skolan är åt helvete just nu. rent åt helvete. ska det gå så långt så man är tvungen att typ prioritera bort ämnen för att man har så mycket? har ett as stort projekt som ska vara färdigt på fredag ..vi har fått ca en timme på oss att göra det i skolan. jag har fysik redovisning på fredag, matte c läxa tills imorrn ..den får jag prioritera bort så jag kan FÖRSÖKA att hinna färdigt med projektarbetet.

man kan aldrig göra sitt bästa, får alltid slafsa igenom allting så det blir halvbra och knappt det. det känns fan inte bra! skönt att ha peter imorrn. bästa läraren lätt. synd bara att det är hans ämnen som får lida av att dom har sån jävla dålig planering i projektarbetena.

skönt att vara arg nu iallafall, förut höll jag på att börja gråta hela tiden. inte bra, inte bra.

nu ska jag hoppa in i duschen, äta snabbt och plugga tills jag däckar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0