torsdag kväll och det regnar sjukt mycket.

Louise Willner
Louise Willner
hehehuhuhööööö, vi ska dansa hela kvällen, vi ska dansa till festen, på festen och därifrån. nej vad tror du egentligen? vi ska kramas. nej? Aah Tilda, imorgon blir de galet :)
för 16 minuter sedan

Linn Ericson
Linn Ericson
hahahha. hade en djup diskussion om mina kram-fobier med tilda idag. jag kanske är mentalt sjuk asså? ae, vi får dricka oss sjukt fulla så vi inte kommer ihåg att vi har dansar sen!
för 15 minuter sedan · Ta bort

Louise Willner
Louise Willner
ah men har med kramfobi, fast vi är lite duktiga på fyllan som är lite mer känslosamma, oss emellan alltså. haha. Vi är inte mentalt sjuka, bara känslomässigt blockerade. Det är inte så farligt.
för 14 minuter sedan

Linn Ericson
Linn Ericson
nä. du kramade faktiskt mig, när vi var i din syrras lägenhet. fast du var ju full, men aa! vi får jobba på det, eller jag vet inte ens om jag vill jobba på det? blir ju ändå tvångs-kramad varje fest ändå :|
för 11 minuter sedan · Ta bort

Louise Willner
 
Louise Willner
Ja, men kramar ska vara spontana tycker Louise. Det tycker hon. O ja hon kramade dig, men hon måtte varit full men menat det. Louise kommer nog krama när hon känner att det är rätt, fattar du vad Louise menar?
för 9 minuter sedan



asså hahah. vi är nog rätt sjuka i huvudet. kram-fobi är inget att leka med.

GODNATT!

Kommentarer
Postat av: Louise

hahaha. finner inga ord för hur vi är.

2009-10-08 @ 22:03:24
URL: http://souhai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0