tisdag och bra musik.

ASSÅ NAE! jag har faktiskt inte lust att skriva. tråkigt. någonting som jag har lust med, är att säga hur mycket jag älskar be somebody med kings of leon ..har lyssnat på den flera veckor i sträck utan att tröttna. sjukt. bra. aa.
här kommer mer tips om random bra låtar, eftersom jag inte har så mycket annat att skriva om:

Bon iver - Bracket, WI
Justin Vernon & Aaron Dessner - Big red machine
Lykke Li - Tonight, Little bit, Breaking it up m.m.
Band of horses - Cigarettes, wedding bands
Alicia keys - Doesn't mean anything
Thåström - Om black jim
Ane brun - True colors

aah, finns så mycket mer.
lite sorgligt att jag har dissat desperata hemmafruar för house. ska slänga mig i sängen och kolla på seinfeld och somna nu. GODNATT!


justin vernor i bon iver. honey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0