tio över två. MÅNDAG..

måndagar är one of a kind asså. vaknade imorse, ont i halsen och kände mig bara ..sådär sjuk vet ni? var ändå duktig och pallrade mig till skolan och skrev kemi provet. gick väl helt ok kanske? vågar inte säga nått, för då kommer det säkert visa sig att det gick skit. sen pallra jag mig hem igen, ätit lite och vilat.

jag förstår inte, men helt plötsligt verkar det vara par ÖVERALLT. dom har invaderat norrköping, oh yes. alla mina vänner är kära och glada i höstvädret. men jag då? ae. jag ska hitta en kille och vi ska vara ett snyggt par. ja, alla kommer vara avundsjuka ;@ heh.

nu borde jag plugga lite kanske. :)


Kommentarer
Postat av: Emma

jag hatart..

2009-10-19 @ 19:37:22
URL: http://emmaschwartz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0