söndag. ångest. söndagsångest.

måste börja vara lite seriös. eller nae? varför ska jag vara det för? finns ingen anledning! min mamma är arg på mig för att jag inte sover. jag ska, jag ska mamma. jajajaa. kemi"prov" imorrn ..ska bara ta och läsa igenom ett häfte innan jag går och lägger mig så tror jag att jag klarar mig.

min ponny var crazy idag haha! tokig för att vara henne iallafall. ville bara galoppera hela tiden, men det får hon ICKE. för hon är öm i sin fot. kunde knappt trava utan att hon drog ner huvudet (och nej, man har ingenting att säga emot där inte) och bocka sönder. fast hon är dålig på att bocka, så jag sitter där barbacka och garvar så jag tjuter. mamma låg nästan på marken och garva hon också. hon är så söt min ponnyskrutt. celia dödar mig när jag använder det ordet heh. låter sjukt töntigt, men det får gå ändå. blir iallafall helt gråtfärdig när jag tänker på'na. jag menar, så lång tid har vi ju iallafall inte kvar. man vet ju aldrig vad som händer, hon är gammal tant nu ju :(

gud, sjukt ointressant text för er o-hästintresserad ..jag vet! men mitt liv, japp.
lite bilder från i fredags iallafall.

  


Kommentarer
Postat av: Louise

otroligt snygga kvinnor. javisst.

2009-10-12 @ 00:46:28
URL: http://souhai.blogg.se/
Postat av: linn

det är vi, det!

2009-10-12 @ 22:45:14
URL: http://ericsonlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0