sick thursday.

okej, mår verkligen SKIT! får inte inte inte inte bli sjuk nu asså. eller isåfall måste jag bli riktigt sjuk imorrn och så får det gå över snabbt. för seriöst så DÖR jag om jag inte kan åka till london. skulle vara min vanliga tur ju!

legat hemma och degat sen klockan tolv typ. peter lät oss sluta tidigare från fysiken för att alla var mer döda än levande. ush, kännt mig helt konstig hela dagen. inte okej!!

nu kommer min farfar och hämtar mig när som helst. så ska jag åka ut till tosca och fixa allting snabbt. MÅSTE rida tosca också, så hon inte blir helt vild. sally har henne mest när jag är borta nästa vecka, så då måste hon sköta sig. måste ta ett piller och skutta ut till bilen nu.

skutt skutt..


färg klick, klick färg. färgklick, färg. ..klick?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0