måndag.

det är sjukt kallt överallt! höll ju nästan, nästan på att dö i skolan idag för att det var så kallt. nästan.
och i stallet höll jag nästan, nästan på att dö också för att det var så kallt. men det var rätt skönt i skogen när vi red iallafall. nästan.

skönt att sova en timme extra imorrn då. kompensation för en grej för nån vecka sen :') välbehövligt.
var lite tomt i skolan idag kan man ju säga, ingen louise, ingen emma, ingen jonna (och hon brukar höras rätt mycket). vi var typ ..12 pers eller nått. heh knapert asså.

har inte så mycket att göra, så kan väl lika gärna gå och lägga mig nurå. eftersom alla "battles" på mitt spel är fulla. heh. JAG ÄR SÅ JÄVLA NÖRDIG!!!!!!!



nu smsa min mamma mig och skrev att jag skulle sänka ljudet.
okej godnatt!


Kommentarer
Postat av: Emma

haha. ingen louise, ingen emma, ingen jonna. hahahah! :)

2009-10-13 @ 12:03:41
URL: http://emmaschwartz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0