kvart över sex loooo.

mår inte så bra idag inte. men det är jag van vid nu förtiden, min mage tål inte alkohol helt enkelt. hade iallafall kul igår med bästa tjejerna! ..och några till. tack bästa emma för att vi fick komma osv. :) bilder kommer nog upp nångång när louise skickar.

lyckades (trots vissa balanssvårigheter) köra från vikbolandet och hem idag igen, utan att köra av vägen eller få motorstopp. eller jo, jag fick motorstopp på garageuppfarten heh. bra linn, bra. känner mig så duktig och min mamma skrek inte så mycket. nu ska jag hoppa in i duschen, äta och sen blir det film/fotboll och bakis-svull med 12-1. heh.

jag är så himla heh-ig idag. sjukt. hejdå :)

Kommentarer
Postat av: Louise

glad linn bre. bra. bra kväll igår.

men stackars magen, men bara att den vänjer sig :|

2009-10-10 @ 20:02:19
URL: http://souhai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0