klockan är fem över tre.

sitter och fryser häcken av mig!!!!!!!!! bra dag idag ändå. var fan rätt kul på förmiddagen, på matten. det är kul när man fattar något som antagligen är svårt? antar jag? eftersom det är matte c? men matte b är ju svårare, ush. har suttit och skrivit klart min fysik-rapport nu på eftermiddagen och den är inlämnad. sjukt duktigt! nästa vecka kommer nog inte bli så stressig :)

min mor borde komma snart så vi kan åka till tosca. ska tvinga henne att jag ska få köra bilen hem hihi.
tagga imorrn dååååååååååååå. wiwiwiiw.


mjau.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha. Vi var så duktiga på matten idag! :D

O jag är PEPP som faaaaan på imorn! XD

2009-10-08 @ 15:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0