fredag.

headache. blev hemskickad från skolan av peter och tilda, heh. är helt yr och ush :( ska försöka få min pappa att skjutsa mig till nfk sen så jag iallafall kan kolla när mamma rider istället för mig :(  ush, kommer inte träna på svin länge ju!

har gått runt med gaston på axeln i flera timmar typ. börjar få lite ont i ryggen. men han går runt och är olycklig och får typ separationsångest när jag försöker sätta ner honom. och så slickar han mig i örat också. mys heh.

pappa har köpt en till gitarr och aerosmithlåtarna till guitar hero nu. vi hörs inte på ett tag. okej? hej.


Kommentarer
Postat av: Tilda

Bra att du lyssnade på oss i alla fall! ;)

Vi gjorde inte mycket som värt efter rasten sen så du missade inte så mycket. (;

Hoppas vi ses på söndag! :o

2009-10-23 @ 13:59:26
URL: http://tildasofia.webblogg.se/
Postat av: celia.

vilken fin pälskrage.

2009-10-24 @ 13:30:51
URL: http://celiac.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0