duktig måndag.

OKEJ. vet ni vad? jag körde hela vägen från tosca (vikbolandet) och hem nyss. är helt skakis fortfarande. pappa var tvungen att ta en dusch för att han blev så svettig. gud vad jag är bra! fick lite självförtroende nu. inga motorstopp eller nånting, höll bara på att köra över några ungar ..men dom finns det ju många av ändå.

ska äta lite snabbt och sen åka in och ta en snabb kvällsfika med josse.

so long ..eller nått.
förresten så var min pappa snäll och köpte nya converse till mig idag. snäll pappa.

Kommentarer
Postat av: Louise

Ja ungar är det för mycket av. Du skulle ta å köra över ungjävlarna på skolan, från Vindruvan. knuffa in en idag i deras dörr, nära att jag sparka han i nyllet.

2009-10-05 @ 19:20:22
URL: http://souhai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0