fortfarande onsdag!

förresten. bästa nv var på linköpingsuniversitet och labbade i måndags. vi var lite smarta, men rätt osmarta också. jag tog ut en burk med nått farligt ämne ur dragskåpet och luktade på det. inte så smart kanske. tilda råkade ta i en varm grej med farliga ämnen i så hela hennes plasthandske smälte :)  smarta tjejer.

hahhah största flippen i uppehållsrummet förut asså. skrattade så tårarna sprutade när louise började prata om hur madde och glenn satt på senaste hg-festen. "under en filt ..och sen så RÖRDE DET SIG LITE! :|"  hahahha. hahah. aaaaah. sen hade vi allvarliga diskussioner om hur man kunde träna upp fitt-musklerna osv. alla skratta så vi tjöt. men när jag skriver upp det såhär, så låter det som om vi har lamaste humorn. det är ju inte sant. ae, allt är så internt.

nu har vi projektarbete hela eftermiddagen till fyra, projekt och företagande och lite arbetsliv naturbruk. vi har redovisning om nån timme eller så. FAIL! heheh. vi failar ju jämt nu för tiden.
snart ska jag dra med mig louise och emma ner till hemköp. men jag ska vara nyttig idag.


seriösa tjejer på kemin.


SÅ JÄVLA OVÄRD TEXT!!!!!!! LÄNGTAR TILL GREYS ANATOMY IKVÄLL!!!!! AAAAAH :o


Kommentarer
Postat av: Louise

hahaha ja det är internskämt men ja, kul har vi.

2009-10-07 @ 14:09:46
URL: http://souhai.blogg.se/
Postat av: Tilda

Haha, bästa vi! Lätt MVG till oss! X)

o bääästa klassen med bästa humorn! XD

2009-10-07 @ 22:39:09
URL: http://tildasofia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0