en vanlig söndag.

orkar inte berätta om dagen egentligen. men ah, mamma och robban var duktiga. mamma var nöjd. jag är mindre nöjd med ett svullet knä och blåmärken över hela benen. jag och robban hade brottningsmatch hela förmiddagen. jag brukar inte kunna säga att jag hatar en häst, men seriöst. jag hatar den där hästen, helt dum i huvudet. ouppfostrad. men grattis emma :D och jessika också!

inget mer intressant att berätta aaaae.
eller JO! det är ju kanelbullens-dag. sett fram emot den här dagen i ett helt år heh. egentligen, det är rätt sjukt att kanelbullen har fått en egen dag? då borde ju alla andra bullar få dagar ..så kunde man äta bullar typ varje dag :')

säger som louise, söndagsångest är inget man kommer ifrån. vill inte till skolan imorrn. fast egentligen vill jag väl det, träffa alla. men får söndagsångest ändå. plugg.


såhär trött är jag.

Kommentarer
Postat av: Louise

dessa kanelbullar :(

2009-10-04 @ 21:02:03
URL: http://souhai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0